Dieta cu Zmeura Cetone – marturii si experimente favorabile

Dieta cu Zmeura Cetone – marturii si experimente favorabile

Desi recent lansat (in primavara acestui an), suplimentele alimentare pe baza de extract de cetona de zmeura a cucerit piata destinata pastilelor  de slabit. In urma recenziei  extrem de favorabile a Dr. Oz  vanzarile au explodat. Aceasta  rumoare in jurul dietei bazata pe zmeura cetone a starnit curiozitatea tuturor.

Scriitoarea ( in probleme de Sanatate si Diete) Helen Hasman a testat recent Dieta cu Cetona de Zmeura (Raspberry Ketone este numele original al produsului). Rezultatele au fost excelente:

A slabit 16 kg in 4 saptamani, fara dieta speciala, fara exercitii istovitoare
Acum Helen afirma ca Raspberry Ketone (Cetona de zmeura) este ””arma ei secreta”!

Beneficiile obtinute cu Cetona de Zmeura au infrant scepticismul  multora. Am aflat ca dieta nu doar ca te ajuta sa slabesti, sa dai jos colaceii de pe abdomen, dar iti creste si energia si deasemenea te ajuta sa dormi mai bine si sa te scoli odihnit.

Cum lucreaza cetona de zmeura?
“In primul rand, indeamna organismul sa arda glucoza ( sau zaharul) si grasimea (in special din ficat) … in al doilea rand, cel mai important, incetineste eliberarea zaharului in sange.

Deci, daca nivelul de zahar in sange nu creste , nu se vor forma grasimi, stiind ca zaharul se transforma in lipide…Cele doua cai de actiune, unite, vor crea acel efect care va arde si va bloca formarea grasimilor, in mod natural si sigur.”

dupa cum explica Dr. OZ

dr oz and raspberry

Alte marturii ale persoanelor care au slabit urmand dieta cu zmeura cetone (Raspberry Ketone):
”Toti prietenii mei continua sa-mi spuna despre calitatile acestui produs, Cetona de Zmeura. Am probleme cu greutatea din scoala generala, deci va puteti imagina ce disperata eram sa arat si eu in sfarsit, cum aratau prietenele mele in fiecare vara. Am incercat si eu Cetona de Zmeura si , dati-mi voie sa spun, nu voi mai incerca niciodata alt produs. Acesta este incredibil!”

Magda, Cluj Napoca

”Ca mama a 3 copii, muncesc mult, servici, copii si tot stresul de zi cu zi. M-am ingrasat mult dupa prima nastere, si oricat am incercat, niciodata nu am avut suficient timp sa trec pe la sala. O prietena mi-a cumparat Cetona de Zmeura – n-am putut sa cred cat de rapid am inceput sa slabesc! Multumesc, Cetona de Zmeura – Mi-ai salvat viata!


Vasilica, Timisoara

Daca vrei sa slabesti si tu acum este momentul. Ai o luna la dispozitie ca sa arati bine in timpul sarbatorilor de iarna. Cumpara Rasberry Ketone (cetona de zmeura) si in 4 saptamani vei fi mandra de tine!!!

Comanda Cetona de Zmeura  – adica  Raspberry Ketone aici:      

250x250-who-knew-raspberries

Evolution Slimming Ltd

5 gânduri despre &8222;Dieta cu Zmeura Cetone – marturii si experimente favorabile&8221;

Lasă un răspuns

